MEFP - Cursos tutorizados en línea 2019 organizados por o INTEF. 2ª Edición
Prazo de inscripción: do 17 de maio ás 8.00 ao 5 de xuño de 2019 ás 23.59
Datas de realización: do 12 de setembro ao 12 de novembro de 2019
O Ministerio de Educación e Formación Profesional, a través do INTEF, convoca 11.620 prazas para a realización de cursos de formación en rede para o profesorado.
Estes cursos contan con apoio experto nos temas tratados e a atención personalizada dun equipo de titoría. Constitúen así mesmo espazos singulares de colaboración e intercambio profesional entre docentes de diferentes comunidades e cidades autónomas. Por outra banda, a súa estrutura modular, con contidos e actividades expostos de forma gradual, permite aos participantes organizar o seu tempo e planificar a súa aprendizaxe desde o inicio do curso.
Estas experiencias están proxectadas para aprender facendo, co obxectivo de poñer en práctica as aprendizaxes xeradas mediante o deseño de estratexias de intervención e a creación de recursos dixitais útiles na actividade docente diaria.
Todos os cursos contribúen ao desenvolvemento da Competencia Dixital Docente nunha, varias ou todas as súas áreas e, ademais da asignación dun distintivo dixital, certifícanse con 70 horas de formación, salvo o de “O desenvolvemento da función directiva”, ao que lle corresponden 150 horas. Para ampliar a información, podes consultar o texto íntegro da Resolución e o EXTRACTO da mesma publicado no BOE do 4 de decembro de 2018. Os cursos distribúense en dúas edicións ao longo de 2019.
Dúbidas e consultas a formacionenred@educacion.gob.es
Podes localizar os que máis che interesen, así como os prazos de inscrición e datas de desenvolvemento, nas listaxes que ofrecemos a continuación:
- ABP. Aprendizaje basado en proyectos. (Infantil y primaria)Enlace externo, se abre en ventana nueva
- ABP. Aprendizaje basado en proyectos. (ESO y Bachillerato)Enlace externo, se abre en ventana nueva
- Educación inclusiva: Iguales en la diversidadEnlace externo, se abre en ventana nueva
- Educación afectivo sexualEnlace externo, se abre en ventana nueva
- Aprendizaje-Servicio a través de la programación de apps Enlace externo, se abre en ventana nueva
- Ciudadanía e Identidad DigitalEnlace externo, se abre en ventana nueva
- Creatividad, diseño y aprendizaje mediante retos Enlace externo, se abre en ventana nueva
- Dale la vuelta a tu clase (FlippedClassroom)Enlace externo, se abre en ventana nueva
- Integra eTwinningEnlace externo, se abre en ventana nueva
- Mobile Learning y Realidad Aumentada e inmersivaEnlace externo, se abre en ventana nueva
- Pensamiento computacional en el aula con ScratchEnlace externo, se abre en ventana nueva
- Prácticas educativas inclusivas para el alumnado con trastorno del espectro del autismo (TEA)Enlace externo, se abre en ventana nueva
- La investigación científica en el aula: de la transmisión a la creación de conocimientosEnlace externo, se abre en ventana nueva
- Uso de Recursos Educativos Digitales Abiertos para el aprendizaje integrado de contenidos en lenguas extranjeras (AICLE). ESO y BachilleratoEnlace externo, se abre en ventana nueva
- De espectadores a creadores. El fenómeno Profetubers en Educación Enlace externo, se abre en ventana nueva
- Liderazgo pedagógico para el éxito educativo de todo el alumnadoEnlace externo, se abre en ventana nueva
- Diseño Universal de AprendizajeEnlace externo, se abre en ventana nueva
- Evaluación por competencias: Estrategias e InstrumentosEnlace externo, se abre en ventana nueva
- Trabajo cooperativoEnlace externo, se abre en ventana nueva
- Futuro Profesional
- Desarrollo del pensamiento lógico en Educación InfantilEnlace externo, se abre en ventana nueva
- Aula del FuturoEnlace externo, se abre en ventana nueva
- Escritura Creativa: de la teoría a !a práctica en el aulaEnlace externo, se abre en ventana nueva
- Herramientas para la mejora de STEM en aulas diversasEnlace externo, se abre en ventana nueva
- Creación de Recursos Educativos Abiertos para la enseñanzaEnlace externo, se abre en ventana nueva