• Noticia destacada

CXT 24/25 - Adxudicación provisional do corpo de MESTRES


11 Mar, 2025

WEB - Resolución provisional de adxudicación e de persoas excluídas do concurso de traslados entre persoal funcionario docente non universitario do corpo de MESTRES

>> O persoal concursante poderá presentar reclamación á resolución provisional ou renuncia á participación obrigatoriamente por medios electrónicos mediante os trámites activados para estes efectos na Carpeta cidadá no prazo comprendido entre o día 12 de marzo ata o 25 de marzo de 2025, ambos incluídos.

 

a) RECLAMACIÓN AO BAREMO

Revisar previamente as puntuacións outorgadas que se refliten na lapela de baremo da súa instancia presentada no enderezo web: https://www.edu.xunta.gal/cxt/

1.- Na opción Participación do menú poderá ver a súa instancia validada, prema na ligazón "Reclamar baremo". Segue as instrucións ditadas pola consellería na páxina de inicio.

b) RECLAMAR Á EXCLUSIÓN 

Deberá reclamar accedendo directamente á sede electrónica da Xunta de Galicia (http://sede.xunta.gal/), localizando o expediente correspondente á solicitude de participación do concurso xeral de traslados (ED012A) do ano 2024, premer no botón “Acción” para elixir a opción “Alegacións

c) RENUNCIAR 

1.-Acceder a www.edu.xunta.gal/cxt

2.-Opción "Participación" do menú, na parte inferior da páxina está a opción de Renuncia ao concurso. Marcar e descargar o documento PDF do lado.

3.- Unha vez descargado e gardado o informe pdf de renuncia, deberá acceder á sede electrónica da Xunta de Galicia (http://sede.xunta.gal/) e localizar o expediente correspondente á solicitude de participación do concurso xeral de traslados (ED012A) e premer no botón “Acción” para elixir a opción “Renuncia” e seguir as instrucións.

 

Para calquera dúbida ou aclaración, contacta con ANPE.