Prazo de presentación: desde o 12 de febreiro ás 08:00 ata o 26 de febreiro ás 17:30
Os solicitantes que non dispoñan de certificado de firma electrónica deberán encher e confirmar a súa solicitude a través de sede electrónica do Ministerio de Educación, imprimir, asinar o documento de solicitude e presentalo, dentro do prazo establecido en: a Consellería de Educación da Embaixada de España en Andorra.
A solicitude irá dirixida a "Convocatoria postos en réxime de interinidade. Conselleira de Educación da Embaixada de España en Andorra ( Prat da Creu, 34, AD500 - Andorra a Vella)", ou nas oficinas a que se refire o artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.
Os solicitantes que opten por presentar a súa solicitude nunha oficina de correos, farano en sobre aberto para que poida ser datada e selada antes de ser certificada, a fin de acreditar a presentación dentro do prazo. Consulta as oficinas de registro no seguinte Enlace
O xustificante da presentación da solicitude, ben dun rexistro presencial ou de correo postal, incorporarase unha vez escaneado á Sede electrónica, a través de Acceso ao servizo en liña.