MUFACE - procedementos para as xestións dos mutualistas mentras dure o Estado de Alarma


30 Mar, 2020

WEB - Ampliado o Estado de Alarma ata o 12 de abril, cremos necesario recordar o funcionamento de MUFACE con respecto aos procedementos tanto de asistencia médica como de baixas ou solicitude de talonarios de recetas.

Se cre ter síntomas compatibles cunha infección respiratoria - tose, febre, e/ou falta de aire -, non acuda a urxencias, porque é contraproducente para o risco de contaxio, fágao por vostede e os demais. Debe illarse no seu domicilio e chamar aos teléfonos específicos de Galicia:

Tfno. ciudadanos con síntomas: 061
Tfno. información ciudadanos: 900 400 116

Teléfonos Coronavirus de las Entidades Concertadas

Se chama aos teléfonos da súa entidade concertada, tamén alí indicaranlle como actuar, e no seu caso deberán facerlle o seguimento da súa situación. Teña en conta que se trata dun asunto de saúde pública global, polo que todos os recursos están postos ao dispor da autoridade sanitaria competente, isto é, o Ministerio de Sanidade.

• ASISA:

Centro de coordinación de urgencias: 900 900 118,
Además  en la App se cuenta con la opción de contactar directamente con el Servicio de Emergencias de ASISA

• ADESLAS:

teléfonos de  orientación sobre el coronavirus y urgencias. 902 109 393 y 932 593 416
Número del Centro Coordinación de Urgencias: 900 32 22 37.

• DKV: Urgencias médicas:

Médico 24 horas 976 991 199
A través de la app Quiero cuidarme Más. También para orientar o resolver según los protocolos médicos del Ministerio de Sanidad.
Centro de coordinación de urgencias: 900 300 799.

• IGUALATORIO QUIRÚRGICO  DE CANTABRIA:

teléfono gratuito de atención al cliente 900 81 81 50 y  teléfono de urgencias 900 53 50 47.
A través de la oficinaonline.imq.es y de la App corporativa IMQ
Por email imq@imq.es

Las solicitudes y gestiones ante la mutualidad se realizarán de forma telemática, telefónica o por correo electrónico, salvo para cuestiones que sean estrictamente inaplazables.

1. EXENCIÓN DE VISADO DE RECETAS: Esto quere decir que, con esta medida extraordinaria,  os mutualistas non terán que acudir ás oficinas para o su selado e poderán adquirilas na farmacia so coa receta.

2. INCAPACIDADE TEMPORAL:

- Se xa está de baixa  e o médico non lle pode atender a tempo para darlle o seguinte parte de confirmación, comuníquello ao seu Órgano de Persoal ( por email) e tramite o parte de baixa en canto téñao, a través da aplicación de DATOS PERSOAIS. Os partes deben ser sempre consecutivos. Iso quere dicir que aínda que o seu médico aténdalle uns días máis tarde da data final do parte previo, o seguinte parte de confirmación comeza ao día seguinte do parte previo. A duración dos partes é de 15 días, pero o médico pode, excepcionalmente, dar un parte por 30 días.

- Se se pon enfermo agora, o primeiro que ten que facer é comunicarllo ao seu órgano de persoal. En canto poida atenderlle un médico, dígalle desde cando está enfermo. Se transcorren máis de 4 días desde que se puxo enfermo ata que o médico aténdalle, o Órgano de Persoal pode xustificar a súa ausencia ao traballo excepcionalmente mentres dure o Estado de Alarma, pero terá que presentar o parte médico en cando o teña e envialo en papel ou por email.

3. TALONARIOS:

A solicitude de talonarios de receitas pode facerse excepcionalmente en horario de oficina por vía telefónica ( 060 ), tamén mediante correo electrónico ou chamada telefónica ao seu servizo provincial ( ligazón ás nosas oficinas ). En calquera momento, pode facerse vía APP (sen necesidade de identificación electrónica só rexistrándose ) ou vía sede electrónica ( con Cl@ve ou certificado electrónico DNI-e ). A través de calquera destas vías o talonario será enviado por correo postal.

PODES VER  A INFORMACIÓN MÁIS AMPLIADA NO ENLACE SUPERIOR