WEB - Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2025/2026
- Fase de reserva de praza: o prazo de presentación de solicitudes abranguerá do 15 de xaneiro ao 4 de febreiro do 2025, ambos incluídos.
- Solicitude: (código ED550A)
Tanto a presentación das solicitudes como a consulta das listaxes de admitidos, que se publicarán o día 22 de febreiro, deberán realizarse no centro no que está matriculado o alumnado no presente curso ou a través da aplicación admisión alumnado (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/)
Lexislación aplicable:
DECRETO 13/2022, do 3 de febreiro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.
ORDE do 21 de outubro de 2022 pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado nos centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato.