>> O prazo de reclamacións contra estas listas é de dez (10) días hábiles e comeza o día 15 de marzo de 2023 e remata o día 28 de marzo de 2023.
Resolución do 13 de marzo de 2023
>> Procedemento de reclamación á lista provisional:
1.- Acceder á sede electrónica https://sede.xunta.gal/portada
2.- Localizar o expediente correspondente á solicitude de participación do procedemento selectivo (código de procedemento ED001A) e premer na opción de “Acción” para elixir o trámite “Alegación”. IMPORTANTE: NO CASO DE QUE POSÚA VARIAS SOLICITUDES PRESENTADAS DE DISTINTOS PROCEDEMENTOS, LEMBRE QUE DEBE ESCOLLER O TRÁMITE DE ALEGACIÓN NA SOLICITUDE CORRESPONDENTE Á CONVOCATORIA DO 5 DE DECEMBRO DE 2022 (CÓDIGO DE PROCEDEMENTO ED001A).
3.- Encher o formulario, anexar a documentación, se é o caso, e asinar e presentar electronicamente premendo no botón “Asinar e presentar”. Estará correctamente presentada cando se teñan en pantalla os PDF de xustificación e solicitude do trámite.
>> No caso das persoas que non figuren na listas de persoas admitidas/excluídas o procedemento para alegacións deberá realizarse mediante o modelo xenérico PR004A dispoñible na sede electrónica.