A documentación presentada polos participantes no concurso de méritos poderá ser retirada, durante o mes de outubro de 2021, no Servizo de Xestión de Persoal Docente, C/ Alcalá, 36 – 1.a planta. Para ese efecto poderán acudir persoalmente ou delegar noutra persoa, debidamente autorizada, sempre que non se interpuxo recurso polo propio interesado ou terceiros que puidesen afectarlle. Se a documentación non se retirase no prazo sinalado, entenderase que o participante renuncia á súa recuperación, decaendo, por tanto, no seu dereito a iso.
Contra esta Resolución, os interesados poderán interpoñer no prazo de dous meses a contar desde o día seguinte á data da súa publicación, de acordo co disposto no artigo 46.1 da Lei 29/1998, do 13 de xullo, reguladora da Xurisdición Contencioso- administrativa, e o artigo 74.1 da Lei Orgánica 6/1985, do 1 de xullo, do Poder Xudicial, na redacción dada pola Lei Orgánica 6/1998, do 13 de xullo, recurso contencioso-administrativo ante a Sala do contencioso-administrativo do Tribunal Superior de Xustiza en cuxa circunscrición se ditou o acto orixinario que se impugna, conforme ao establecido no artigo 10.1 i), en relación coa regra segunda do artigo 14.1. Así mesmo, a presente Resolución poderá ser recorrida potestativamente en reposición, no prazo dun mes e ante o mesmo órgano que a ditou, de acordo co disposto nos artigos 123 e 124 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, de Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas. Madrid, 14 de xuño de 2021.– O Subsecretario de Educación e Formación Profesional