Artigo 2. Tarxeta electrónica identificativa
1. A administración educativa proverá aos profesionais dunha tarxeta electrónica portadora do dito certificado, que cumprirá, entre outras, as seguintes funcións:
a) Identificar e acreditar ao seu titular como persoal ao servizo do sector público autonómico.
b) A identificación electrónica dos empregados públicos.
c) Permitir o acceso a sistemas de información e, de ser o caso, a áreas restrinxidas.
2. As tarxetas deberán levar a fotografía do seu titular, o seu nome e apelidos e o número do DNI, co formato que se establece no anexo.
A nivel tecnolóxico disporá das seguintes capacidades:
a) Chip criptográfico que permitirá o almacenamento de varios certificados dixitais, entre eles, o certificado para persoal ao servizo das administracións públicas e o certificado de persoa física. Así mesmo, a tarxeta permitirá o almacenamento do certificado de representante de persoa xurídica, naqueles supostos en que a persoa ten a dita representación e obteña o dito certificado.
b) Identificación por radiofrecuencia (chip RFID de proximidade) que permitirá o control de acceso a lugares de acceso restrinxido e a instalacións con acceso controlado mediante elementos de impedimento de paso.
c) Banda magnética como contedor de datos do profesional para a súa utilización en sistemas de información que requiran destes datos.
A expedición de tarxetas farase de maneira progresiva nos centros da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, comezando polo persoal dos equipos directivos.