EDUCACIÓN PRIMARIA - ordenación e establecemento das ensinanzas mínimas


02 Mar, 2022

BOEReal Decreto 157/2022, do 1 de marzo, polo que se establecen a ordenación e as ensinanzas mínimas da Educación Primaria.

Os cambios introducidos pola Lei Orgánica 3/2020, do 29 de decembro, na redacción da Lei Orgánica 2/2006, do 3 de maio, modifica significativamente a ordenación e a organización dos ensinos, recuperando os tres ciclos anteriormente existentes, reordenando as áreas con obxecto de favorecer o desenvolvemento das competencias do alumnado, e permitindo a súa organización en ámbitos. No terceiro ciclo engádese ademais unha área de Educación en Valores Cívicos e Éticos. Por outra banda, establécese que a avaliación durante a etapa basearase no grao de desenvolvemento das competencias previstas. De igual modo, establécese que cada alumno e alumna dispoñerá, ao finalizar a etapa, dun informe sobre a súa evolución e as competencias desenvolvidas, segundo dispoñan as administracións educativas.

Disposición derrogatoria única. Derrogación normativa.

1. Queda derrogado o Real Decreto 126/2014, do 28 de febreiro, polo que se establece o currículo básico da Educación Primaria.

2. Así mesmo, queda derrogado o capítulo II do Real Decreto 984/2021, do 16 de novembro polo que se regulan a avaliación e a promoción na Educación Primaria, así como a avaliación, a promoción e a titulación na Educación Secundaria Obrigatoria, o Bacharelato e a Formación Profesional.

3. Quedan derrogadas as demais normas de igual ou inferior rango en canto opóñanse ao establecido neste real decreto.